דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סובארו B3 

מאת    [ 26/11/2009 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 5699 פעמים ]

אם יש דבר אחד שחשוב בישראל, זו מכונית משפחתית איכותית. חברת סובארו פועלת כבר שנים בנוף הישראלי ומספקת אף מעבר למכוניות סובארו איכותיות, אמינות ללא פשרות. הצרכן הישראלי כבר למד שאם הוא מעוניין במכונית אמינה, סוברו היא חברה שכדאי מאוד לפנות אליה.

כך שממשיכתה של סובארו אימפרזה שנמכרת בארץ, גרסת סובארו B3, היא לא הפתעה מרעישה לצרכן בישראל, שכן כבר למדנו, כאמור, לצפות מחברת Subaru ללא מעט.
סוברו 3b לא מאכזבת בעניין הזה ומהווה חידוש מעניין ומשמעותי לסדרת סובארו בישראל. גרסת סובארו b3 יושבת בנוח בידי הנהג המיומן או המתחיל. היא מאוד נוחה, וקל ללמוד את התנהגותה. לא צפויות הפתעות עם השליטה ברכב, אותה נוחות שחוויתם ולמדתם לצפות לה מחברת סוברו צפויה גם הפעם בגרסת סובארו B3.
אחד הדברים הבולטים שסובארו עשתה עם גרסת סובארו בי 3 הוא להקטין את תא המטען מעט יחסית לגרסתה הקודמת של הסובארו (הסובארו אימפרזה) ובמקום זה הגדילה בגרסת סובארו בי 3 את תא הנוסעים באופן משמעותי (את גרסת סובארו B3 עם תא מטען מוגדל תוכלו למצוא בגרסת הסדאן של סוברו בי 3).   
דבר נוסף משמעותי שאותו הדגישה סובארו עם ה- B3 הוא ההיבט הבטיחותי. בגרסה זו הקפידה סובארו לייצר רכב מוצלח מבחינת מבחני הריסוק (ההולכים ונהיים משמעותיים יותר עם השנים ליצרניות הרכב השונות), ומלבד זאת, ניתן להשיג את גרסת סובארו b3 בגרסת R3 עם עד 6 כריות אויר.
סובארו מציעה את גרסת 3B במספר אופציות, אך המקובלות שבהן הן גרסאות סובארו b3 1.5 ליטר בעלי מנוע בנזין והנעה קדמית או גרסת 2 ליטר מנוע בנזין עם הנעה של כל הגלגלים.
כמובן שניתן לקבל את הרכב עם מערכות הבטיחות ABS ו- EBD, כאשר חברת סובארו מבטיחה כי בגרסת סובארו בי 3 מותקנת שילדה בטיחותית וחדשה חזקה יותר מגרסאות סובארו קודמות וכן מבטיחה כי תיבת ההילוכים החדשה שיהיה ניתן לקבל עם הרכב מסוג SPORTSHIFT מהווה חווית נהיגה שונה ואיכותית שתזכיר מעט חווית נהיגה של מכוניות ספורט יקרות בהרבה.

לסיכום: כאשר סובארו ייצרו את גרסת סובארו B3 הם חשבו על מספר דברים: קודם כל הם חשבו על הצרכן ועל נוחיותו, לאחר מכן חשבו על המשכיות לגרסאות סובארו אימפרזה ודבר אחרון, הם חשבו על איכות, איך יהיה ניתן לייצר מכונית איכותית שתדבר לקהל הרחב ותציע מגוון אופציות שקשה למצוא במכוניות אחרות בישראל.
מבחינת חווית נהיגה, ניתן להגיד כי סובארו b3 עמדה ביעדה, שכן היא מעניקה חווית נהיגה מעניינת. ההמלצה הטובה ביותר תהיה לקפוץ לסוכנויות של סובארו בישראל ולבקש לנסות את גרסת Subaru B3  שמתאימה לכם, לעשות סיבוב מבחן ולהחליט בעצמכם איזה סובארו אתם רוצים הביתה.

משחקים - אתר עם מלא משחקים, סרטונים משחקים ומידע על קונסולות
מכוניות משפחתיות - רוצה לקנות מכונית משפחתית - אנחנו בקארלי נעזור לך למצוא את המכונית האופטימלית בשבילך
מכשירים סלולארים - פורטל הפלאפונים הגדול בישראל, עשרות מכשירים סלולארים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב